Zákazník: Přihlásit se  Časté otázky   Košík    Napište nám    Nastavení  

    Hledej produkt


Hledání dle parametrů

    Katalog

    Aktuální info

        NOVÉ VÝROBKY 
V kategorii sejfy naleznete přírůstky do rodiny trezorů a sejfů značky SAFEtronics - typ MINI 4 a sejfy ZSL.
Mini 4 je sejf speciálně určený pro uložení krátkých zbraní včetně střeliva. Sejfy ZSL jsou také certifikovány, aby vyhověly požadavkům legislativy na úschovu zbraní a střeliva, skýtají ale především díky velikosti a vnitřnímu uspořádání širší možnosti využití.

          DOPLNĚNÍ 
         
INFORMACÍ 
     O DOSTUPNOSTI
Protože patříme k těm, kteří o krátkých dodacích termínech a skvěle zásobeném skladu pouze nemluví, s potěšením jsme přidali ke každému výrobku informaci o dostupnosti. Přesvědčte se sami o našich krátkých dodacích lhůtách a profesionálních službách poskytovaných s ochotou a vstřícností nám vlastní!      TĚMĚŘ VŠE JE SKLADEM. Můžete se spolehnout...! 

          KOMPLETNÍ
AKTUALIZACE 
CERTIFIKÁTŮ
U všech našich výrobků, které si zde můžete prohlédnout a zakoupit, jsme zaktualizovali přiložené certifikáty.             U každého jednotlivého výrobku se tedy můžete přesvědčit, zda je výrobek certifikován a na jaký stupeň mechanické odolnosti.
 
Z 95 nabízených POLOŽEK
  MÁME CERTIFIKOVÁNO
              !!! 77 !!!


Časté otázky

Proč mít trezor?

Trezor by měl být součástí komplexního zabezpečení objektu. Setkáváme se často s názorem, že „trezor není potřeba – nemám do něj co dát“. Každému je asi jasné, že do trezoru patří hotovost, zlato, šperky, akcie, cenné papíry apod., málokdo si ovšem uvědomuje potřebu ochrany různých dokumentů  (smlouvy, dekret na
byt, cestovní pas, jiné průkazy). Věřte, že zneužitelných dokumentů je celá řada. Škody zneužitím, či náklady spojené s nápravou Vám žádná pojišťovna nikdy nevyrovná.

Doporučujeme každému, aby se v klidu zamyslel a vytvořil vlastní „krizový plán“ a řekl si: "Co kdybych přišel o… Můžu to někde získat? Co s tím může udělat někdo jiný? Co z toho pro mě (či ostatní) vyplývá? Kolik mě náprava bude stát? Je náprava vůbec možná?".

Rozhodně se Vám po takové úvaze otevřou oči a pokud budete objektivní, budete překvapeni co všechno je pro Vás cenné, ten klid Vám za několik tisíc stojí.


Může trezor jen volně stát když má sám hmotnost 200 Kg, nebo je třeba jej přikotvit?

V zásadě platí, že je třeba zabezpečení komplexně posoudit. Dá se různě argumentovat, ale zkušenosti z praxe jsou asi nejlepším vodítkem k posouzení adekvátnosti nutnosti kotvení. 

Naše doporučení vyplývající z mnohaletých zkušeností odborné firmy:

Trezory do hmotnosti 200 kg je vždy nutné kotvit.
Trezory od 200 do 500 kg je vzhledem k poměru nákladů na pořízení a na přikotvení vždy výhodné a většinou nutné též přikotvit.

Základní důvody:


  • U trezorů do 100 kg je nutnost kotvení pochopitelná, totiž takový trezor odnese téměř kdokoli natož zloději, kteří jsou na to bezpochyby připraveni. V této hmotnostní kategorii je pořízení trezoru bez ukotvení téměř zbytečné.
  • U trezorů do 500 kg je kotvení též velmi žádoucí, neboť život nás poučil postupem zlodějů: i z třetího patra ve více lidech vyhodí trezor z okna, další jej naloží do přistaveného vozu a během pár minut jsou všichni pryč i s trezorem.
Konkrétní případ: 230kg trezor byl z druhého patra vhozen do ukradené dodávky JUMPER s předem vyříznutou střechou a během cca 7 min. byli zloději z místa činu i s trezorem pryč. (Poškozená firma byla vybavena funkčním elektronickým zabezpečovacím zařízením s napojením na pult centralizované ochrany). Ano, zní to neuvěřitelně; navíc je to skutečnost.


Můžu si trezor přikotvit sám, jak?

V principu ano, je ale jen základně třeba: 

Vhodně zvolit způsob a místo kotvení a totéž v souladu s příslušnými normami. Příklad z praktické části: (Mám-li zeď z pórobetonu a betonovou podlahu – není vhodné kotvit ke zdi navíc např. klasickou hmoždinkou např. ve dvou místech. - to je na nic)
Dodržet technologické postupy a použité kotvící prvky dle certifikovaných metod. V praxi to znamená, že každý cetrifikovaný trezor má předepsané kotvící metody a prvky, se kterými byl zkoušen a certifikován, bez toho je ohrožena obecná bezpečnost i platnost certifikátu. Jelikož je mnoho teoretických i praktických hledisek, které je třeba správně posoudit je více než výhodné najmout na tuto práci odbornou firmu.


Jak je to se zabudováním stěnových trezorů?


Obecně platí i zde, že je nutné vhodně zvolit způsob a místo kotvení a to též v souladu s příslušnými normami. U stěnových trezorů bývá častým velmi chybným názorem zákazníků:
„Trezor jsem zakoupil a předám ho zedníkovi, ten už ví co a jak“ nebo „Trezor si zazdím sám, vždyť už jsem postavil dva domy“
Varuji všechny před tímto smýšlením!!!
Ano je možné provést montáž svépomocí, ale v každém případě doporučujeme se alespoň poradit a tím uvést do problematiky, pokud půjde (i v budoucnosti) o smluvní vztah s pojišťovnou, pak je třeba svěřit montáž odborné firmě téměř vždy, neboť riskujete krácení pojistného plnění.
Často se stává, že onen zedník nebo i stavební firma trezor zazdí stejně jako staví standardní zdivo (obyčejnou maltou apod.) Apeluji zde alespoň na poradu s odbornou firmou jaký postup v tom kterém materiálu zvolit, jaké podpůrné prostředky montáže použít.
Výrobce je i zde povinen doporučit způsob montáže a použité materiály. (u naší firmy je při koupi trezoru takováto konzultace nabízena automaticky prodávajícím)


Pokud se rozhodnu pořídit trezor u vaší firmy jaké jsou dodací a platební podmínky?

V naší maloobchodní logistice v zásadě platí, že cca 80% sortimentu držíme skladem. Pokud je Vámi vybraný trezor uhrazen, je expedice či případná montáž většinou otázkou několika hodin. Dokonce můžete jen zavolat, zaplatit a zbytek je na nás.
Může se stát, že zboží na skladě není. Doplnění skladu se děje pravidelně po cca 14 dnech, přičemž objednané zboží má samozřejmě přednost. U výrobků na zakázku se délka dodací doby odráží od typu a náročnosti provedení.
Velkoobchodní logistika vychází ze smluvního vztahu a předběžných objednávek odběratele.


Nejsem z Prahy, mám to daleko. Jak u Vás nakoupím? 

Záleží na tom, jestli máte vybráno, pokud ano, stačí  sdělit našemu obchodnímu oddělení např. po telefonu své kontaktní údaje a dodací adresu popř. identifikaci subjektu na daňový doklad, o zbytek se postaráme my.

Dopravné je paušálně stanoveno na 600,- Kč vč. DPH, v případě dobírky je nutné přičíst ještě tzv. „doběrečné“ – 100,- Kč; tento doplatek si účtuje dopravce. V případě odebrání více kusů je cena přepravného řešena dohodou (přesné a aktuální info vždy na telefonu). Vězte, že to skvěle funguje již několik let.

Pokud vybráno nemáte je to složitější, ale ne nepřekonatelné. V první řadě Vám zdarma pošleme Katalog zboží a aktuální ceník, pokud najdete kýžené sám(a) je to prosté - viz minulý odstavec. Pokud jste stále na pochybách nic není ztraceno, dle Vašeho místa vybereme našeho prodejce, který by Vám mohl předvést vytipované zboží.
Jistě jste vždy vítanými hosty v naší prodejně v Praze 9, viz. „Kontakty“. Pokud by se jednalo o větší množství, jsme schopni za Vámi i se zbožím přijet a zboží předvést osobně.


Mohu se spolehnout na výhodnost koupě u vaší firmy? Jak je to u Vás z cenami?

To je trochu reklamní otázka, zařadili jsme jí zde upřímně řečeno zcela záměrně. Je na každém zákazníkovi, aby toto posoudil sám.

O celém sortimentu, myslím, můžeme tvrdit, že jsme z těch kdo nabízí odzkoušené a certifikované trezory nejlevnějších v zemi. U trezorů řady NT a ST jsme schopni garantovat nejnižší cenu na trhu (vše s řádnými Certifikáty).
Vždy je třeba srovnávat srovnatelné, zde bych si dovolil poskytnout návod jak srovnávat - základními parametry pro srovnání jsou:



  • Bezpečnost (certifikovaná – udává jí bezpečnostní třída trezoru)
  • Objem čistý vnitřní objem použitelný pro uložení cenností
  • Typ zámku použité zámky a jejich kvalita (též dle výrobce), kombinace

    •  Mechanický – otevírá se klíčem


    • Mechanický kombinační – uživatelský kód zadává se pomocí noniusu - „kolečko“


    • Elektronický – uživatelský kód zadává se klávesnicí


    • Elektronický – nositelem uživatelského kódu je médium (Magnetická karta, transpondér, DALLAS čip apod.)
U zámků je třeba hodnotit zabezpečení nouzových stavů a možnosti zneužití klíče.


  • Dodací doba
  • Cena

Jsou jistě i další kritéria, ale ty jsou až na dalších stupních důležitosti.


Je nutný „Certifikát“? Mám posudek soudního znalce, to snad stačí?

Certifikát je nutný, soudněznalecký posudek bohužel většinou nestačí ani pojišťovně.
Certifikát potřebujeme k tomu:
a)  abychom měli jistotu, že to co kupujeme se trezor jen nenazývá.
b)  dále potřebujeme dalším subjektům dokázat, že náš trezor splňuje jistá kritéria. Chceme-li posoudit či deklarovat úroveň bezpečnosti trezoru v žádném případě to nemůžeme udělat sami.
Tvrzení typu: “Tenhle má 250 kg, je z masivní oceli, vypadá fakt bytelně a ten zámek znám, měli jsme ho v práci od supetrezoru“ (i kdyby tento výčet byl zcela pravdivý) jedná se o zcela laické subjektivní tvrzení, které samo o sobě nemá žádnou váhu ! Posuzování úrovně bezpečnosti trezorů je velmi komplikovaná odborná záležitost mající mnoho rovin a jejich kombinací. Certifikát i znalecký posudek vychází z podrobné analýzy dostupných informací o konstrukci a provedení posuzovaného kusu trezoru dle příslušných norem, kde je závěrem stanovena třída bezpečnosti.
Základní rozdíl mezi certifikátem a soudněznaleckým posudkem je ten, že certifikaci předchází praktická (destruktivní) zkouška odolnosti proti vloupání a tím se zaručuje ověření konstrukce trezoru, použitých materiálů, jejich kombinací, identičnost jednotlivých vyrobených kusů atd.

U znaleckých posudků toto není možné, neboť destruktivní metody nelze použít. Znalecké posudky mají význam tam, kde je trezor vyroben v době kdy certifikace ještě nebyla zavedena a provádí se tedy zpětně. Z výše uvedeného vyplývá, že znalecký posudek (pomíjím-li hodnocení rizik spojených z osobou soudního znalce, aniž bych se chtěl někoho dotknout) je výrazně méně objektivním obrazem skutečnosti než certifikační proces. Znalecký posudek u nových trezorů je proto zcela nevhodný, proto jej již téměř žádné instituce neuznávají.

A to jsou ty rozdílné dostupné informace.


Jaké druhy certifikátů jsou?

V zásadě jsou tyto možnosti:
a) Certifikát od autorizované ososby o splnění zákonných požadavků bezpečnosti výrobků dle zákona č.22/1997. Též prohlášení o shodě či ujištění o shodě. Musí mít každý výrobek na trhu.

b) Cerifikát o odolnosti proti vloupání dle např.: ČSN EN 1143-1,ČSN EN 916012 (Trezory) Na certifikátu je přidělena bezpečnostní třída BT I. až  BT XII., nebo Z1 až Z3

c) Certifikát Národního bezpečnostního úřadu dle zákona č.148/1998 Sb., o ochraně utajovaných skutečností. Přidělena kategorie V, D, T či PT (vychází z certif. viz výše b)

d) Certifikát o protipožární odolnosti u protipožárních úschovných objektů (schránek či trezorů) Tento udává protipožární odolnost v minutách pro papír, či datová media např S120DIS znamená, že po dobu 2 hodin, při venkovní teplotě cca 1000 st.C se uvnitř nepoškodí datová media (nezvýší se teplota uvnitř nad cca 50st.C) Kontrukce jsou velmi drahé a velmi těžké.

e) Certifikát systému jakosti ISO 9001:2001 Tento je o ogranizaci, komunikaci, či evidenci procesů ve firmě. Nemá přímou souvislost s výrobkem.Všechny tyto certifikáty mají větší, či menší vliv na cenu výrobků, ale také na kvalitu v zákazníkem požadovaném smyslu, je tedy třeba zvážit co stojí za to.

Pokud se jedná o posouzení trezoru jsou v principu dva užívané druhy Certifikátů „Prohlášení shody s normou (zpravidla) ČSN EN 1143-1“ nejčastější - základní a dále „Certifikát NBÚ (Národní bezpečnostní úřad) o zařazení do jedné ze skupin „V,D,T,PT“ pro účely související se zákonem č.148/1998 Sb.


Mám několik zbraní a potřebuji je uložit dle nové vyhlášky? Splňují vaše skříně všechny platné zákony?

Ano, všechny naše trezory a skříně určené k úschově zbraní splňují požadavky platných zákonů, což  posoudíte i sami. pokud prostudujete vyhl. 338/2002 Sb. 
O tom Vás přesvědčíme hned více způsoby: Certifikátem skříní na zbraně, kde je výslovně uvedeno, že skříň má dle ČSN EN 1143-1 odolnost min 15 RU a jsou vybaveny zámkem se zvýšenou bezpečností Typu „A“ dle EN 1300. 

Dále poskytujeme firemní Garanci, že dodané výrobky vyhovují všem požadavkům zákonů v platném znění. Nabízíme i certifikované trezory vhodné pro prodejce zbraní např v BT I. 

    Slevy

    Kontakty

   

 
►PRODEJNA◄
 Po - Pá 9.00 - 17.00
   266 31 22 31
   731 448 418
  

             
    kompletní kontakty >>>

    Košík

Počet položek: 0
Počet kusů: 0
Celková cena s DPH:
0,00


 Zobrazit košík

    Uživatel

Zákazník:
Heslo:

    Prohlášení EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.